Doktorské studium v didaktice chemie po 20 letech opět v Hradci Králové
PDF

Jak citovat

Bílek, M. (2020). Doktorské studium v didaktice chemie po 20 letech opět v Hradci Králové. Scientia in Educatione, 4(1), 91–94. https://doi.org/10.14712/18047106.48

Abstrakt

Přírodovědecká fakulta Univerzity Hradec Králové znovu získala akreditaci doktorského studijního oboru Didaktika chemie, a stala se tak třetím pracovištěm v ČR, které tento obor nabízí. Jsou shrnuty vědecko-výzkumné a odborné aktivity Katedry chemie, která je za obor zodpovědná. Dále jsou zmíněny kurzy pro doktorandy a jejich další povinnosti.
https://doi.org/10.14712/18047106.48
PDF

Reference

Bílek, M. Didaktika chemie: výzkum a vysokoškolská výuka. Hradec Králové : M&V, 2003, 145 s.

Abell, S. K., Lederman, N. G. Handbook of Research on Science Education. New Your : Routledge Taylor & Francis Group, 2007, 1 323 p.

Barke, H.-D., Hazari, A., Yitbarek, S. Misconceptions in Chemistry. Addressing Perceptions in Chemical Education. Berlin, Heidelberg : Springer Verlag, 2009, 324 p.

Autoři, kteří publikují v tomto časopise, souhlasí s následujícími body:
  1. Autoři si ponechávají copyright a garantují časopisu právo prvního publikování, přitom je práce zároveň licencována pod Creative Commons Attribution licencí, která umožňuje ostatním sdílet tuto práci s tím, že přiznají jejího autora a první publikování v tomto časopisu.
  2. Autoři mohou vstupovat do dalších samostatných smluvních dohod pro neexkluzivní šíření práce ve verzi, ve které byla publikována v časopise (například publikovat ji v knize), avšak s tím, že přiznají její první publikování v tomto časopisu.
  3. Autorům je dovoleno a doporučováno, aby zpřístupnili svou práci online (například na svých webových stránkách) před a v průběhu redakčního řízení jejich příspěvku, protože takový postup může vést k produktivním výměnám názorů a také dřívější a vyšší citovanosti publikované práce (Viz Efekt otevřeného přístupu).