Vol 5 No 1 (2014): sciED
O časopise
Aktuální
Archivy
Hledání
Publikační etika
Zaslat příspěvek
Podrobnosti
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Vol 5 No 1 (2014)
Publikováno dne červenec 1, 2014
sciED
Celé číslo
SciED 5(1), 2014
Teoretické studie
Michaela Minárechová
2-19
História induktívneho prístupu v prírodovednom vzdelávaní v USA a jeho súčasná reflexia na Slovensku
PDF
Výzkumné stati
Mellony Graven, Einat Heyd-Metzuyanim
20-35
Zkoumání omezení a možností výzkumu matematických schopností u žáků s nízkou úrovní gramotnosti
PDF (English)
Svatava Janoušková, Lenka Hubáčková, Václav Pumpr, Jan Maršák
36-49
Přírodovědná gramotnost v preprimárním a raném období primárního vzdělávání jako prostředek zvýšení zájmu o studium přírodovědných a technických oborů
PDF
Jana Prášilová, Jiří Kameníček, Marta Klečková
50-59
Historické a moderní průmyslové metody ve výuce chemie na gymnáziích v České republice
PDF
Ivona Štefková, Petr Šmejkal, Martina Kekule
60-73
Hodnocení a uplatnění problematiky chemie léčiv ve výuce na gymnáziích
PDF
Diskusní příspěvek
Jan Činčera
74-81
Význam nezávislých expertních center pro šíření badatelsky orientované výuky v České republice
PDF
×
Uživatelské jméno
*
Povinný
Heslo
*
Povinný
Zapomenuté heslo?
Neodhlašovat mne
Přihlášení
Nemáte účet?
Zaregistrujte se zde