Vol 10 No 3 (2019): sciED

Editorial

Svatava Janoušková, Leoš Dvořák, Naďa Vondrová
3
Editorial
https://doi.org/10.14712/18047106.1574
pdf (English)
Svatava Janoušková, Leoš Dvořák, Naďa Vondrová
2
Editorial
https://doi.org/10.14712/18047106.1573
pdf

Výzkumné stati

Vlasta Moravcová, Petra Surynková, Jana Hromadová
4-32
Porovnání přístupu České republiky a vybraných zemí k výuce matematiky na úrovni nižšího sekundárního vzdělávání z pohledu kurikulárních dokumentů
https://doi.org/10.14712/18047106.1291
pdf (English)
Petr Kácovský, Věra Koudelková, Marie Snětinová
33-49
Fyzika na 2. stupni základní školy: Porovnání České republiky, Estonska, Polska a Slovinska
https://doi.org/10.14712/18047106.1238
pdf (English)
Eva Stratilová Urválková, Milada Teplá, Svatava Janoušková
50-71
Srovnávací analýza vzdělávacího oboru chemie pro základní školy v rámci českého, polského, slovinského a estonského vzdělávacího programu
https://doi.org/10.14712/18047106.1293
pdf (English)
Tereza Jedličková, Andrea Svobodová, Václav Kachlík
72-93
Výuka geologie v rámci nižšího sekundárního stupně vzdělávání (ISCED 2): Komparace České republiky, Estonska, Slovinska a Polska: Comparison of the Czech Republic, Estonia, Slovenia and Poland
https://doi.org/10.14712/18047106.1265
pdf (English)
Jana Poupová, Vanda Janštová, Radim Kuba, Jan Mourek
94-124
Srovnávací analýza biologické části národního kurikula na 2. stupni základních škol České republice a ve vybraných postkomunistických zemích
https://doi.org/10.14712/18047106.1294
pdf (English)
Jakub Holec
125-142
Srovnávací studie kurikula biologie v pojetí Anglie, Skotska a České republiky
https://doi.org/10.14712/18047106.1296
pdf (English)