Vol 13 No 1 (2022): sciED
O časopise
Aktuální
Archivy
Hledání
Publikační etika
Zaslat příspěvek
Podrobnosti
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Vol 13 No 1 (2022)
Publikováno dne červenec 31, 2022
sciED
Celé číslo
sciED 13(1) 2022
Errata k Janštová a kol.
Výzkumné stati
Radka Marta Dvořáková
2-8
Výzkum evolučních znalostí a postojů v České republice a nový standardizovaný nástroj (EEQ) pro výzkumy v této oblasti
PDF
Vanda Janštová, Radka Marta Dvořáková, Jan Mourek, Ina Rajsiglová, Petr Novotný
9-25
Česká verze dotazníku CLASS určeného k měření profesionality postoje k biologii
PDF
Errata
Esther Levenson, Ruthi Barkai, Pessia Tsamir, Dina Tirosh
26-38
Promoting adults’ knowledge for engaging young children with numerical activities
PDF (English)
Diskusní příspěvek
Petr Novotný
39-41
Kritika textu Říčan J. et al. – Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie. Scientia in educatione, 12(2), 2021
PDF
Jaroslav Říčan, Jiří Škoda, Viktorie Hermanová, Barbora Lanková
42-45
Reakce na „Kritika textu Říčan J. et al. – Komparace kvality tzv. teacher made testů s didaktickými testy a jejich vliv na úspěšnost žáků: případová studie. Scientia in educatione, 12(2), 2021
PDF
×
Uživatelské jméno
*
Povinný
Heslo
*
Povinný
Zapomenuté heslo?
Neodhlašovat mne
Přihlášení
Nemáte účet?
Zaregistrujte se zde