Vol 13 No 2 (2022): Scientia in educatione
O časopise
Aktuální
Archivy
Hledání
Publikační etika
Zaslat příspěvek
Podrobnosti
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Vol 13 No 2 (2022)
Publikováno dne leden 2, 2023
Scientia in educatione
Celé číslo
sciED 13(2) 2022
Výzkumné stati
Veronika Bystrá, Adéla Čečmanová, Radka Marta Dvořáková, Barbora Váňová, Petr Novotný
2-12
Tematický celek “Tkáně” v gymnaziální biologii
PDF
Přílohy a data (ZIP)
Dominika Koperová, Ľubomír Held
13-25
Monitorovanie kognitívneho vývinu vo vzdelávacom programe ExpEdícia: Môže kognitívny vývin odrážať vplyv vzdelávacieho prostredia?
PDF
Jana Marounová, Petr Kácovský
26-35
Experimenty ve výuce fyziky: Kde se čeští učitelé inspirují?
PDF
Gabriela Novotná
36-50
How lower-secondary pupils approach and perceive understanding mathematics
PDF (English)
Martin Šrámek, Milada Teplá
51-63
Vlastnosti úloh z organické chemie a biochemie vyplývající z položkové analýzy oborového testu z chemie v rámci přijímacího řízení na Přírodovědeckou fakultu Univerzity Karlovy
PDF
×
Uživatelské jméno
*
Povinný
Heslo
*
Povinný
Zapomenuté heslo?
Neodhlašovat mne
Přihlášení
Nemáte účet?
Zaregistrujte se zde