Vol 15 No 2 (2024): Scientia in educatione
O časopise
Aktuální
Archivy
Hledání
Publikační etika
Zaslat příspěvek
Podrobnosti
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Vol 15 No 2 (2024)
Publikováno dne prosinec 31, 2024
Scientia in educatione
Celé číslo
PDF
Teoretické studie
Veronika Scholzová, Svatava Janoušková
2-11
Klimatická gramotnost – nová nebo odvozená gramotnost?
Přehledové studie
Michaela Horniaková
12-28
Moderné biotechnológie v školskom vzdelávaní z pohľadu zahraničných výskumných šetrení
Výzkumné stati
Nkosinathi Willy Nkosi, Abraham Motlhabane
29-38
The Power of Inquiry-Based Chemical Change Lesson in Under-Resourced Classrooms: Perspectives of Grade 10 Learners
Petra Pschotnerová, Dana Mandíková, Martin Chvál
39-53
Results of Czech gymnasium students in the TIMSS Advanced 1995 specialized physics test repeated in 2023
×
Uživatelské jméno
*
Povinný
Heslo
*
Povinný
Zapomenuté heslo?
Neodhlašovat mne
Přihlášení
Nemáte účet?
Zaregistrujte se zde