Vol 2 No 2 (2011): sciED
O časopise
Aktuální
Archivy
Hledání
Publikační etika
Zaslat příspěvek
Podrobnosti
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Vol 2 No 2 (2011)
Publikováno dne října 26, 2013
sciED
Celé číslo
PDF
Teoretické studie
Shlomo Vinner
3-21
Co bychom měli požadovat od toho, kdo učí matematiku na 1. stupni školy?
https://doi.org/10.14712/18047106.49
PDF (English)
Výzkumné stati
Martin Rusek
23-37
Postoj žáků k předmětu chemie na středních odborných školách
https://doi.org/10.14712/18047106.21
PDF
Naďa Stehlíková, Michaela Ulrychová
39-58
Žákovské konstrukce poznatků v matematice
https://doi.org/10.14712/18047106.22
PDF
Přehledové studie
Dewey I. Dykstra, Jr.
59-75
Výuka fyziky a rozvoj myšlení
https://doi.org/10.14712/18047106.50
PDF (English)
Eva Hejnová
77-90
Integrovaná výuka přírodovědných předmětů na základních školách v českých zemích – minulost a současnost
https://doi.org/10.14712/18047106.24
PDF
Zprávy
Jarmila Novotná, Naďa Stehlíková
91-94
Seznamte se: European Society for Research in Mathematics Education (ERME)
https://doi.org/10.14712/18047106.25
PDF
×
Uživatelské jméno
*
Povinný
Heslo
*
Povinný
Zapomenuté heslo?
Neodhlašovat mne
Přihlášení
Nemáte účet?
Zaregistrujte se zde