Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
Pedagogika - Časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
  • O časopise
    • O časopise
    • Tematické zaměření
    • Typy publikovaných textů
    • Monotematická čísla
    • Mezinárodní čísla
  • Archivy
    • Archiv 2016 – současnost
    • Archiv do roku 2018
  • Pro autory
    • Přijímání textů a recenzní řízení studií
    • Pokyny k odevzdávání rukopisů
    • Kritéria pro posuzování studií
    • Etické aspekty publikování
    • Recenze na odborné publikace
    • Analytické zprávy, příklady inspirativní praxe a personálie
    • Diskuse
  • Oznámení
  • Vydavatel a redakce
    • Vydavatel a redakce
    • Statut časopisu Pedagogika
    • Kontakt a předplatné
  • English
Hledání
  • Registrace
  • Přihlášení
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 68 No 3 (2018): Education Futures for the Digital Age: Theory and Practice

Vol 68 No 3 (2018): Education Futures for the Digital Age: Theory and Practice

					Náhled Vol 68 No 3 (2018): Education Futures for the Digital Age: Theory and Practice
Publikováno: 2018-12-31

Úvodník

  • Preface

    Miroslava Černochová, Glynn Kirkham
    • PDF

Studie – teoretická

  • Trends in Early Childhood Education Practice and Professional Learning with Digital Technologies

    Karen Murcia, Coral Campbell, George Aranda
    • PDF
  • Unplugged Programming: The future of teaching computational thinking?

    George Aranda, Joseph Paul Ferguson
    • PDF
  • Learning with Mobiles in the Digital Age

    John Traxler
    • PDF
  • Educational Functions of Augmented Reality

    Tomáš Jeřábek, Vladimír Rambousek
    • PDF

Studie – výzkumná

  • Critical Media Literacy for Elementary Students in an After-School Programme

    Angela M. Wiseman, Melissa Wrenn
    • PDF

Recenze

  • Chaudron, S., Di Gioia, R., Gemo, M. (2018). Young Children (0-8) and Digital Technology. A qualitative study across Europe. EUR 29070. Publication Office of the European Union.

    Glynn Kirkham
    • PDF
  • Davis, Niki (2017). Digital Technologies and Change in Education: The Arena framework. New York: Routledge.

    Christina Preston
    • PDF
  • Luckin, Rosemary (Ed.). (2018). Enhancing Learning and Teaching with Technology: What the research says. London: UCL Institute of Education Press.

    Allison Allen
    • PDF

Jazyk

  • Čeština
  • English

Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Vydavatelství
M. D. Rettigové 4, 116 39 Praha 1
Tel. +420 221 900 153, e-mail: pedagogika@pedf.cuni.cz


Časopis Pedagogika zajišťuje otevřený přístup v rámci licence Creative Commons Attribution 4.0 (CC BY 4.0)

Více informací o publikačním systému, platformě a workflow OJS/PKP.