Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
Pedagogika - Časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
  • O časopise
    • O časopise
    • Tematické zaměření
    • Typy publikovaných textů
    • Monotematická čísla
    • Mezinárodní čísla
  • Archivy
    • Archiv 2016 – současnost
    • Archiv do roku 2018
  • Pro autory
    • Přijímání textů a recenzní řízení studií
    • Pokyny k odevzdávání rukopisů
    • Kritéria pro posuzování studií
    • Etické aspekty publikování
    • Recenze na odborné publikace
    • Analytické zprávy, příklady inspirativní praxe a personálie
    • Diskuse
  • Oznámení
  • Vydavatel a redakce
    • Vydavatel a redakce
    • Statut časopisu Pedagogika
    • Kontakt a předplatné
  • English
Hledání
  • Registrace
  • Přihlášení
Hledání
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 72 No 3 (2022)

Vol 72 No 3 (2022)

					Náhled Vol 72 No 3 (2022)
Publikováno: 2022-11-15

Úvodník

  • Reflexe stávajícího jako podnět pro změnu…

    Anna Kucharská
    • PDF

Studie – přehledová

  • Informační zdroje moderního rodičovství Z čeho rodiče čerpají informace o rodičovství

    Kateřina Neubauerová
    • PDF

Studie – výzkumná

  • (Ne)úspěšné nastartování počátečního čtení Co děti potřebují a co se (ne)naučí v prvních týdnech?

    Miroslava Nováková Schöffelová, Lucie Al Haboubi
    • PDF
  • Úroveň syndrómu vyhorenia a pohľad učiteľov na distančné vzdelávanie počas pandémie Covid-19 na Slovensku

    Katarína Kohútová
    • PDF

Diskuse

  • Na charakteru (nejen pedagoga) ve vzdělávání záleží

    Jan Hábl
    • PDF

Analytické zprávy

  • Dva české systémy hodnocení publikačních výstupů

    Jiří Mareš, Karel Frömel
    • PDF

Recenze

  • Čadilová, V., Žampachová, Z. et al. (2021). Povolání: asistent pedagoga. Kompetence asistenta pedagoga podporujícího žáky s poruchou autistického spektra

    Lenka Nováková
    • PDF

Personálie

  • Jiří Mareš jubilující

    Eliška Walterová
    • PDF
  • K jubileu profesora Jiřího Mareše

    Tomáš Svatoš, Hana Lukášová
    • PDF

Jazyk

  • Čeština
  • English

Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Vydavatelství
M. D. Rettigové 4, 116 39 Praha 1
Tel. +420 221 900 153, e-mail: pedagogika@pedf.cuni.cz


Časopis Pedagogika zajišťuje otevřený přístup v rámci licence Creative Commons Attribution 4.0 (CC BY 4.0)

Více informací o publikačním systému, platformě a workflow OJS/PKP.