Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
Pedagogika - Časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
  • O časopise
    • O časopise
    • Tematické zaměření
    • Typy publikovaných textů
    • Monotematická čísla
    • Mezinárodní čísla
  • Archivy
    • Archiv 2016 – současnost
    • Archiv do roku 2018
  • Pro autory
    • Přijímání textů a recenzní řízení studií
    • Pokyny k odevzdávání rukopisů
    • Kritéria pro posuzování studií
    • Etické aspekty publikování
    • Recenze na odborné publikace
    • Analytické zprávy, příklady inspirativní praxe a personálie
    • Diskuse
  • Oznámení
  • Vydavatel a redakce
    • Vydavatel a redakce
    • Statut časopisu Pedagogika
    • Kontakt a předplatné
  • English
Hledání
  • Registrace
  • Přihlášení
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 74 No 2 (2024): Pohoda (well-being) učitelů a žáků ve škole

Vol 74 No 2 (2024): Pohoda (well-being) učitelů a žáků ve škole

					Náhled Vol 74 No 2 (2024): Pohoda (well-being) učitelů a žáků ve škole
Publikováno: 2024-11-15

Úvodník

  • Pohoda (well-being) učitelů a žáků ve škole – aktuální téma s různorodým uchopením

    Jiří Mareš, Anna Kucharská
    • PDF

Studie – přehledová

  • Současné pohledy na kategorii pohoda (well-being)

    Jiří Mareš
    • PDF

Příklad inspirativní praxe

  • Možnosti podpory rozvoje socio-emočního učení v základních a středních školách s využitím metodik Respekt, Rozmanitost, Rovnost & Resilience

    Lenka Felcmanová
    • PDF
  • PERMA5 – důkazy podložený rámec podpory well-beingu zaměstnanců vysokých škol

    Jana Kočí
    • PDF
  • Podpora psychického wellbeingu u žáků na základní škole

    Olga Kučerová, Gabriela Dymešová
    • PDF

Analytické zprávy

  • Duševní zdraví žáků a revize rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání

    Petr Chaluš, Alena Nohavová
    • PDF
  • Výchova ke zdraví v kontextu kurikulárních dokumentů zemí Evropské unie

    Klára Barancová, Martina Fasnerová
    • PDF

Recenze

  • Maté, G. (2022) Rozptýlená myseľ: Póvod a liečenie poruchy pozornosti

    Denisa Daříčková
  • Závěrková, M., Budíková, J., Dobiášová, M., Kendíková, J., Blaho Vitošková, V. (2023). Cesta životem s ADHD: Jak se vyrovnat s diagnózou v jednotlivých etapách života

    Lenka Nováková

Jazyk

  • Čeština
  • English

Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Vydavatelství
M. D. Rettigové 4, 116 39 Praha 1
Tel. +420 221 900 153, e-mail: pedagogika@pedf.cuni.cz


Časopis Pedagogika zajišťuje otevřený přístup v rámci licence Creative Commons Attribution 4.0 (CC BY 4.0)

Více informací o publikačním systému, platformě a workflow OJS/PKP.