Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
Pedagogika - Časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
  • O časopise
    • O časopise
    • Tematické zaměření
    • Typy publikovaných textů
    • Monotematická čísla
    • Mezinárodní čísla
  • Archivy
    • Archiv 2016 – současnost
    • Archiv do roku 2018
  • Pro autory
    • Přijímání textů a recenzní řízení studií
    • Pokyny k odevzdávání rukopisů
    • Kritéria pro posuzování studií
    • Etické aspekty publikování
    • Recenze na odborné publikace
    • Analytické zprávy, příklady inspirativní praxe a personálie
    • Diskuse
  • Oznámení
  • Vydavatel a redakce
    • Vydavatel a redakce
    • Statut časopisu Pedagogika
    • Kontakt a předplatné
  • English
Hledání
  • Registrace
  • Přihlášení
Hledání
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 67 No 2 (2017)

Vol 67 No 2 (2017)

					Náhled Vol 67 No 2 (2017)
Publikováno: 2017-08-16

Úvodník

  • Méně formalismu, více formace

    Karel Starý
    • PDF

Studie

  • Kooperativní učení na školách: tři pohledy, tři výhledy

    Hana Kasíková
    • PDF
  • Úvod do aproximálního numerického systému

    Michala Plassová, Iva Stuchlíková, Michal Vavrečka
    • PDF
  • Formativní hodnocení v praxi české základní školy

    Veronika Laufková
    • PDF
  • Hnutí Camphill na pozadí sociálněpedagogické reformy počátku minulého století

    Šárka Klímová
    • PDF

Recenze

  • Rabušicová, M., Brücknerová, K., Kamanová, L., Novotný, P., Pevná, K., & Vařejková, Z. (2016). Mezigenerační učení: Teorie, výzkum, praxe. Brno: Munipress, 294 s.

    Eliška Walterová
    • PDF
  • Rabušicová, M., Brücknerová, L., Kamanová, L., Novotný, P., Pevná, K., & Vařejková, Z. (2016). Mezigenerační učení – Teorie, výzkum, praxe. Brno: Munipress. 294 s.

    Jan Průcha
    • PDF

Jazyk

  • Čeština
  • English

Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Vydavatelství
M. D. Rettigové 4, 116 39 Praha 1
Tel. +420 221 900 153, e-mail: pedagogika@pedf.cuni.cz


Časopis Pedagogika zajišťuje otevřený přístup v rámci licence Creative Commons Attribution 4.0 (CC BY 4.0)

Více informací o publikačním systému, platformě a workflow OJS/PKP.