Mosty mezi architekturou a matematikou

analýza edukačního programu v Dánském centru architektury

Autoři

  • redakce časopisu

DOI:

https://doi.org/10.14712/26950669.4560

Klíčová slova:

Galerijní edukace, galerie, architektura, matematika, most, stavebnice

Abstrakt

Následující text je analýzou edukačního programu s názvem Architektura,
matematika a mosty (Arkitektur, matematik & broer) ze stálé nabídky vzdělá-
vacích aktivit pro základní školy Dánského centra architektury (Dansk Arki-
tektur Center) v Kodani. Text představuje metodologii výzkumu, seznamuje
s kontextem výukové situace, s využitými edukačními prostředky a průběhem
programu, s jeho klíčovými momenty a vrstvami.

Reference

Literatura

Anonymizovaná e-mailová komunikace, 20. 6. 2023.

Anonymizovaný rozhovor s edukátorkou Dánského centra architektury,

6. 2023, Kodaň.

Bento, J. (2022). Státní a městští architekti: Vůdčí role v navrhování

při kultivování kvality prostorů a kultury utváření prostorů. Dostupné

z: https://www.mmr.cz/getmedia/79876fc2-bd45-4ae9-ae7a-49b67c4e5c0a/

STATNI_A_MESTSTI_ARCHITEKTI_2022-10-04.pdf.aspx?ext=.pdf

Dansk Arkitektur Center. Arkitektur, matematik og broer. Cit. 26.06.2023.

Dostupné z: https://dac.dk/arkitektur-matematik-broer-2/

Dansk Arkitektur Center. Grundskoler. Cit. 26.06.2023.

Dostupné z: https://dac.dk/grundskoler

Janota, P. (2020). Robotické soutěže – prostředek podpory výuky obecně

technického předmětu na základní škole. [Diplomová práce,

Univerzita Palackého v Olomouci].

Ministry of Children and Education. Subjects and Curriculum. Cit. 04.07.2023.

Dostupné z https://eng.uvm.dk/primary-and-lower-secondary-education/

the-folkeskole/subjects-and-curriculum

Šobáňová, P. a kol. Vzdělávací obsah v muzejní edukaci. 1. vydání. Olomouc:

Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. 221 stran.

ISBN 978-80-244-4625-7.

Publikováno

2024-12-15

Jak citovat

časopisu, redakce. (2024). Mosty mezi architekturou a matematikou: analýza edukačního programu v Dánském centru architektury . Výtvarná výchova, 64(1_2). https://doi.org/10.14712/26950669.4560