Mosty mezi architekturou a matematikou
analýza edukačního programu v Dánském centru architektury
DOI:
https://doi.org/10.14712/26950669.4560Klíčová slova:
Galerijní edukace, galerie, architektura, matematika, most, stavebniceAbstrakt
Následující text je analýzou edukačního programu s názvem Architektura,
matematika a mosty (Arkitektur, matematik & broer) ze stálé nabídky vzdělá-
vacích aktivit pro základní školy Dánského centra architektury (Dansk Arki-
tektur Center) v Kodani. Text představuje metodologii výzkumu, seznamuje
s kontextem výukové situace, s využitými edukačními prostředky a průběhem
programu, s jeho klíčovými momenty a vrstvami.
Reference
Literatura
Anonymizovaná e-mailová komunikace, 20. 6. 2023.
Anonymizovaný rozhovor s edukátorkou Dánského centra architektury,
6. 2023, Kodaň.
Bento, J. (2022). Státní a městští architekti: Vůdčí role v navrhování
při kultivování kvality prostorů a kultury utváření prostorů. Dostupné
z: https://www.mmr.cz/getmedia/79876fc2-bd45-4ae9-ae7a-49b67c4e5c0a/
STATNI_A_MESTSTI_ARCHITEKTI_2022-10-04.pdf.aspx?ext=.pdf
Dansk Arkitektur Center. Arkitektur, matematik og broer. Cit. 26.06.2023.
Dostupné z: https://dac.dk/arkitektur-matematik-broer-2/
Dansk Arkitektur Center. Grundskoler. Cit. 26.06.2023.
Dostupné z: https://dac.dk/grundskoler
Janota, P. (2020). Robotické soutěže – prostředek podpory výuky obecně
technického předmětu na základní škole. [Diplomová práce,
Univerzita Palackého v Olomouci].
Ministry of Children and Education. Subjects and Curriculum. Cit. 04.07.2023.
Dostupné z https://eng.uvm.dk/primary-and-lower-secondary-education/
the-folkeskole/subjects-and-curriculum
Šobáňová, P. a kol. Vzdělávací obsah v muzejní edukaci. 1. vydání. Olomouc:
Univerzita Palackého v Olomouci, 2015. 221 stran.
ISBN 978-80-244-4625-7.