Vzdělávací strategie romských žáků středních škol

(Analýza efektivity dotačního programu MŠMT Podpora romských žáků středních škol)

Autoři

  • Dana Bittnerová

DOI:

https://doi.org/10.14712/12128112.3938

Abstrakt

Na konci roku 2003 navázala Fakulta humanitních studií spolupráci s MŠMT na projektu Analýza efektivity dotačního programuPodpora romských žáků středních škol. Primárním cílem výzkumu bylo vypracování relevantní expertízy, která by vyhodnotila účelnost vynaložených státních prostředků v oblasti vzdělávání Romů. Jejím adresátem se stalo MŠMT, resp. vláda. Ukázalo se však, že zjištění z tohoto výzkumu mohou mít širší dosah. Díky nastavení dotačního programu a absence jiných přístupných zdrojů dat lze učinit dané poznatky předmětem vědeckého poznání právě v oblasti vzdělávání Romů.

Stahování

Publikováno

2005-05-01

Jak citovat

Bittnerová, D. (2005). Vzdělávací strategie romských žáků středních škol: (Analýza efektivity dotačního programu MŠMT Podpora romských žáků středních škol). Lidé města, 7(1/15), 183-186. https://doi.org/10.14712/12128112.3938

Číslo

Sekce

Výzkum