Editorial
Klíčová slova:
EditorialAbstrakt
Vážení čtenáři,
v tomto čísle našeho elektronického časopisu přinášíme výběr příspěvků z konference Existence a ko-existence ve filosofické a speciálněpedagogické reflexi. Inkluzivní škola, konané 2. května 2019 na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy.
První příspěvek od profesorky Anny Hogenové se zabývá problematikou ko-existence z fenomenologického hlediska. Dariusz Stępkowski využívá deleuzovský pojem rhizomu k interptetaci akademického vyučování. Naděžda Pelcová promýšlí problém výchovy a vzdělání jako specifický druh koexistence. Michael Hauser nabízí kritickou analýzu událostí r. 1989 v České republice a konečně David Rybák fenomenologicky analyzuje jednu z klíčových transformací světa v evropské tradici.
Stahování
Publikováno
Číslo
Sekce
Licence
Copyright (c) 2021 David Rybák

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.