Výchova jako koexistence
Klíčová slova:
výchova, vychovatel, vychovávaný, krizeAbstrakt
Výchova jako koexistence. – Tento článek pojednává ontologický charakter utváření výchovného vztahu v průběhu krize vzdělání a výchovy. Článek je primárně založen na Finkově analýze výchovy, chápané jako základní vztah člověka ke světu, ke společnosti a k sobě samému. Klade si otázku, jak vychovávat v době, kdy legitimita výchovné autority je otřesena a hledá předpoklady pro možnosti „dobré“ výchovy v kontextu přehodnocování všech tradičních hodnot a existujících vztahů, na nichž je výchova založena.
Stahování
Publikováno
2021-02-28
Číslo
Sekce
Články
Licence
Copyright (c) 2021 Naděžda Pelcová
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.