Filosofické myšlení gymnaziální estetiky II.
Klíčová slova:
filosofie výchovy, pedagogika, prameny, kontexty, pravdivost díla, etická výchova, estetická výchova, vkus, umělecký soudAbstrakt
Filosofické myšlení gymnaziální estetiky II. – Článek se vztahuje především k tématu výchovy a vzdělávání, konkrétněji k estetické pedagogice. Vychází v prvém plánu z filosofického pohledu obecně, úžeji z úhlu filosofie výchovy, přičemž se opírá o tematické složky příbuzných věd, jako jsou pedagogika a uměnověda, okrajově pak jen téma obohacuje příklady se znalostí literární a estetické výchovy. Článek je určen primárně akademickému prostředí, a to především pro užití odborné terminologie a četných odkazů na odbornou literaturu, ale je možné jej vhodně využít i odborníkům z oblasti věd o člověku, především pak z edukačního prostředí.
Stahování
Publikováno
Číslo
Sekce
Licence
Copyright (c) 2022 Leo Vaniš
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.