Vol 16 No 1 (2025): Scientia in educatione
O časopise
Aktuální
Archivy
Hledání
Publikační etika
Zaslat příspěvek
Podrobnosti
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Vol 16 No 1 (2025)
Publikováno dne června 22, 2025
Scientia in educatione
Celé číslo
Scied 16(1) 2025
Přehledové studie
Tereza Fürstová, Vojtěch Žák
2-17
Požadavky kladené na učebnice fyziky
https://doi.org/10.14712/18047106.4810
Výzkumné stati
Kateřina Jůzová
18-34
Cognitive, Metacognitive, and Personality Manifestations of Gifted Pupils in Solving Word Problems
https://doi.org/10.14712/18047106.4723
Qendresa Morina, Naďa Vondrová
35-50
The Fidelity of Implementation and Teachers’ Perceptions of the SIMPLE Approach: Evidence from Lower Secondary Classrooms in Kosovo
https://doi.org/10.14712/18047106.4855
Dagmar Vašutová, Irena Vrbová
51-74
Škola za dveřmi: Jak (a proč) učit přírodopis venku – zkušenosti učitelů na českých základních školách
https://doi.org/10.14712/18047106.4698
×
Uživatelské jméno
*
Povinný
Heslo
*
Povinný
Zapomenuté heslo?
Neodhlašovat mne
Přihlášení
Nemáte účet?
Zaregistrujte se zde