Případ The Freedom Bus

Analýza výpovědí playback divadelníků o komunitní práci v kontextu izraelsko-palestinského konfliktu

Autoři

  • Veronika Nýdrlová

DOI:

https://doi.org/10.14712/12128112.3272

Klíčová slova:

Playback Theatre, The Freedom Bus 2016, Palestine, personal story

Abstrakt

This article deals with the specific project called The Freedom Bus, whose participants help those living in the Palestinian Territories in their unfavourable life situation. Namely, we discuss the project from March 2016. Playback Theatre, a method of applied drama, represents one of the means of reflecting the experience of life under occupation. The important themes that four interviews with people engaged in the project manifest are then summarised by the interpretation of data in second part of the article.

Biografie autora

Veronika Nýdrlová

je absolventkou Katedry sociální pedagogiky Pedagogické fakulty MU v Brně, kde se dále v rámci doktorského programu Pedagogika podílí na výuce metod aplikovaného dramatu, vedení osobnostně-sociální přípravy budoucích pedagogů a spolupracuje na většině metodických a zážitkových kurzů katedry. Od roku 2010 v České republice aktivně rozvíjí playback divadlo, které se učila na základním semináři School of Playback Theatre UK, a své zkušenosti dále posouvá na zahraničních workshopech a konferencích. V Brně v současné době spoluutváří playback skupinu Na-po-jen-i.

Stahování

Publikováno

2018-12-01

Jak citovat

Nýdrlová, V. (2018). Případ The Freedom Bus: Analýza výpovědí playback divadelníků o komunitní práci v kontextu izraelsko-palestinského konfliktu. Lidé města, 20(3), 511-530. https://doi.org/10.14712/12128112.3272

Číslo

Sekce

Antropologický výzkum