Očekávání rodičů sluchově postižených dětí na inkluzivních školách

Autoři

  • Annette Leonhardt

Klíčová slova:

inkluzivní výuka, rodiče, sluchově postižení žáci, školní a mimoškolní vzdělávací situace, sociální situace

Abstrakt

Publikované výsledky patří do podskupiny obsáhlého výzkumného programu zahájeného v roce 1999 na Mnichovské universitě. Studie pojednává o zkušenostech a očekáváních rodičů sluchově handicapovaných dětí a adolescentů navštěvujících integrační/inkluzivní školy. Sběr dat probíhal formou dotazníků vyplnovaných rodiči těchto dětí. Výsledky poukazují na vysokou míru spokojenosti s inkluzivním systémem, na druhou stranu také zdůrazňují některé problémové faktory jako stres a nespokojenost ostatních rodičů.

Stahování

Publikováno

2021-04-18

Číslo

Sekce

Články