Komunikační kompetence a kompetence k učení u žáků se sluchovým postižením ve vztahu k zrakové paměti a pozornosti
Klíčová slova:
dotazník, srovnání, komunikativní kompetence, kompetence k učení, vizuální paměť a pozornostAbstrakt
Komunikační kompetence a kompetence k učení u žáků se sluchovým postižením ve vztahu k zrakové paměti a pozornosti. – Tento příspěvek se zabývá hodnocením komunikativních kompetencí a kompetencí k učení u vybraných žáků se sluchovým postižením, kteří preferují vizuálně motorickou formu komunikace. Tyto kompetence byly hodnoceny učiteli, kteří s těmito žáky dlouhodobě pracují. Pro sběr potřebných dat jsme použili dotazník obsahující tzv. škály odpovědí. Poté byly získané odpovědi porovnány s výsledky testu zaměřeného na vizuální paměť a pozornost, aby se zjistilo, zda mezi těmito dvěma úzce propojenými oblastmi existuje nějaká souvislost.
Stahování
Publikováno
Číslo
Sekce
Licence
Copyright (c) 2022 Kateřina Hádková, Miroslava Kotvová
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-sa/4.0/88x31.png)
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.