Komunikační kompetence a kompetence k učení u žáků se sluchovým postižením ve vztahu k zrakové paměti a pozornosti
Klíčová slova:
dotazník, srovnání, komunikativní kompetence, kompetence k učení, vizuální paměť a pozornostAbstrakt
Komunikační kompetence a kompetence k učení u žáků se sluchovým postižením ve vztahu k zrakové paměti a pozornosti. – Tento příspěvek se zabývá hodnocením komunikativních kompetencí a kompetencí k učení u vybraných žáků se sluchovým postižením, kteří preferují vizuálně motorickou formu komunikace. Tyto kompetence byly hodnoceny učiteli, kteří s těmito žáky dlouhodobě pracují. Pro sběr potřebných dat jsme použili dotazník obsahující tzv. škály odpovědí. Poté byly získané odpovědi porovnány s výsledky testu zaměřeného na vizuální paměť a pozornost, aby se zjistilo, zda mezi těmito dvěma úzce propojenými oblastmi existuje nějaká souvislost.
Stahování
Publikováno
Číslo
Sekce
Licence
Copyright (c) 2022 Kateřina Hádková, Miroslava Kotvová
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.