Reflexe emocionality v kontextu speciální pedagogiky. Studenti s poruchami autistického spektra v inkluzivních školách
Klíčová slova:
poruchy autistického spektra, speciální vzdělávací potřeby, emocionalita, inkluze, inkluzivní vzdělávání, podpůrná opatřeníAbstrakt
Reflexe emocionality v kontextu speciální pedagogiky. Studenti s poruchami autistického spektra v inkluzivních školách. – Žáci a studenti s poruchou autistického spektra čelí mnoha výzvám, které ztěžují jejich integraci jako plnohodnotných účastníků třídy v běžných školách. Jedním z nich jsou jejich specifické vlastnosti v oblasti emocionality as tím související nedostatky v sociální interakci. Tento příspěvek se zaměřuje na emoční projevy dětí s poruchou autistického spektra v korelaci s inkluzí; hledá také podpůrné faktory pro „plnou inkluzi“ a pro úspěch těchto dětí nejen ve školním prostředí, ale i v budoucím životě ve společnosti a jejich komunitě.
Stahování
Publikováno
Číslo
Sekce
Licence
Copyright (c) 2022 Jana Jamrichová, Vanda Hájková
Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.