Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
Pedagogika - Časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
  • O časopise
    • O časopise
    • Tematické zaměření
    • Typy publikovaných textů
    • Monotematická čísla
    • Mezinárodní čísla
  • Archivy
    • Archiv 2016 – současnost
    • Archiv do roku 2018
  • Pro autory
    • Přijímání textů a recenzní řízení studií
    • Pokyny k odevzdávání rukopisů
    • Kritéria pro posuzování studií
    • Etické aspekty publikování
    • Recenze na odborné publikace
    • Analytické zprávy, příklady inspirativní praxe a personálie
    • Diskuse
  • Oznámení
  • Vydavatel a redakce
    • Vydavatel a redakce
    • Statut časopisu Pedagogika
    • Kontakt a předplatné
  • English
Hledání
  • Registrace
  • Přihlášení
Hledání
  1. Domů /
  2. Archivy

Archivy

  • Vol 72 No 3 (2022)

  • Výzvy pro „inovace“ ve vzdělávání – sociologické, psychologické a historické aspekty současných vzdělávacích změn
    Vol 72 No 2 (2022)

    české monotematické číslo

  • Vol 72 No 1 (2022)

  • Skleněné stropy ve vzdělávání (anglické monotematické číslo¨)
    Vol 71 No 4 (2021)

  • Možnosti využití pedagogického výzkumu pro vzdělávací politiku
    Vol 71 No 3 (2021)

  • Vol 71 No 2 (2021)

  • Vol 71 No 1 (2021)

  • Změny v preprimárním a primárním vzdělávání (anglické monotematické číslo)
    Vol 70 No 4 (2020)

  • Neformální vzdělávání
    Vol 70 No 3 (2020)

  • Vol 70 No 2 (2020)

  • Vol 70 No 1 (2020)

  • Ethics, Morality, and School
    Vol 69 No 4 (2019)

  • Výuka pedagogiky v učitelských studijních programech
    Vol 69 No 3 (2019)

  • Odborné školství a odborné vzdělávání: Současné teorie a výzkumy
    Vol 69 No 2 (2019)

  • Vol 69 No 1 (2019)

  • Výuka psychologie v učitelských studijních programech
    Vol 68 No 4 (2018)

  • Education Futures for the Digital Age: Theory and Practice
    Vol 68 No 3 (2018)

  • Vol 68 No 2 (2018)

  • Vol 68 No 1 (2018)

  • Historical Reflection of Education and Its Significance in (Not Only) Teacher Education
    Vol 67 No 4 (2017)

  • Analýza učiva a vyprazdňování obsahu v současném vzdělávání
    Vol 67 No 3 (2017)

  • Vol 67 No 2 (2017)

  • Vol 67 No 1 (2017)

  • Reconsidering Educational Research
    Vol 66 No 6 (2016)

  • Vol 66 No 5 (2016)

1-25 z 28 Další

Jazyk

  • Čeština
  • English

Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Vydavatelství
M. D. Rettigové 4, 116 39 Praha 1
Tel. +420 221 900 153, e-mail: pedagogika@pedf.cuni.cz


Časopis Pedagogika zajišťuje otevřený přístup v rámci licence Creative Commons Attribution 4.0 (CC BY 4.0)

Více informací o publikačním systému, platformě a workflow OJS/PKP.