Žák s dyslexií a jeho potíže s násobením přirozených čísel
Klíčová slova:
specifické poruchy učení, násobení přirozených čísel, násobilka, případová studie.Abstrakt
Cílem článku je představit na vybrané případové studii potíže, se kterými se mohou žáci 1. stupně se specifickými poruchami učení potýkat v matematice, a poukázat na to, jak může být pro ně náročné zvládnout operaci násobení přirozených čísel v oboru malé násobilky. Jedná se o problematiku z oblasti didaktiky matematiky a v článku ji níže uvádíme do souvislosti se specifickými poruchami učení. Vybraná případová studie ilustrující tuto problematiku by se mohla stát inspirativní a užitečnou pro učitele 1. stupně ZŠ a konzultanty v oblasti vzdělávání.
Publikováno
2023-07-14
Jak citovat
Panáčová, J. (2023). Žák s dyslexií a jeho potíže s násobením přirozených čísel. Učitel Matematiky, 31(2), 109–121. Získáno z https://ojs.cuni.cz/ucitel/article/view/2634
Číslo
Sekce
Původní odborné články