Detaily autora
O časopise
Aktuální
Archivy
Hledání
Publikační etika
Zaslat příspěvek
Podrobnosti
Editorský tým
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Registrace
Přihlášení
Změna jazyka. Současný jazyk je:
Čeština
English
Detaily autora
Jáč, Martin, Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, Katedra biologie, Purkrabská 2, 779 00 Olomouc Aktuální korespondenční adresa: Katedra biologie PdF UP, Teoretické ústavy LF UP, Hněvotínská 3, 775 15 Olomouc Telefon: 737 764 819, Česko
Scientia in educatione Vol 6 No 1 (2015): sciED
Výzkumné stati
Výuka molekulární biologie na gymnáziích: analýza současného stavu a možnosti její podpory
PDF
Zastoupení tematických kategorií vzdělávacího obsahu molekulární biologie v ŠVP gymnázií ve vyučovacím předmětu biologie.
Zastoupení tematických kategorií vzdělávacího obsahu molekulární biologie v ŠVP gymnázií ve vyučovacím předmětu seminář z biologie.
Vliv typu laboratorního cvičení z molekulární biologie na žákovské hodnocení atraktivity tématu, celkového provedení cvičení, pochopení kroků laboratorního postupu a srozumitelnosti výkladu lektora.
Vliv vyučujícího na žákovské hodnocení molekulárně biologických laboratorních cvičení.
×
Uživatelské jméno
*
Povinný
Heslo
*
Povinný
Zapomenuté heslo?
Neodhlašovat mne
Přihlášení
Nemáte účet?
Zaregistrujte se zde