Rovnice v úlohách mezinárodního šetření TIMSS a jejich využití

Autoři

  • Sylva Peclinovská

Abstrakt

Uvolněné úlohy z mezinárodního šetření TIMSS se mohou pro učitele stát inspirací do výuky. Úlohy mohou sloužit pro zpestření výuky, jako další materiály k procvičování nebo je lze využít pro diagnostiku úrovně porozumění či schopností žáků. Článek se zaměřuje na úlohy vztahující se k tématu rovnic na 1. stupni základní školy a jsou v něm popsány problémy, které měli čeští žáci při řešení konkrétních úloh. Dále ukazuje, jak je možné úlohy upravovat a vytvářet sady gradovaných úloh využitelných v rámci diferencované výuky.

Publikováno

2022-01-29

Jak citovat

Peclinovská, S. (2022). Rovnice v úlohách mezinárodního šetření TIMSS a jejich využití. Učitel Matematiky, 29(4), 203-211. Získáno z https://ojs.cuni.cz/ucitel/article/view/1851

Číslo

Sekce

Metodické náměty