Srovnání výuky matematiky na jednotlivých typech středních škol z hlediska přijímací zkoušky z matematiky na VŠE v Praze v r. 1992
Abstrakt
V článku je uvedena jedna z variant (Y3) přijímacího testu na VŠE a zásady jeho hodnocení. Kvůli vysokému zájmu uchazečů ke studiu na VŠE a nedostatečné kapacitě školy bylo třeba zavést přijímací zkoušku formou testování znalostí z matematiky, cizího jazyka s tím, že byl brán ohled na výsledek u maturity. Díky výsledkům z testu bylo možné vysledovat úroveň vzdělání v matematice u absolventů gymnázií, obchodních akademií a středních průmyslových škol. Je nutné také poznamenat, že úspěšné zvládnutí přijímacího testu je ukazatelem zvládnutí prvního ročníku na VŠ.Publikováno
2017-01-04
Jak citovat
Coufal, J., & Voříšek, J. (2017). Srovnání výuky matematiky na jednotlivých typech středních škol z hlediska přijímací zkoušky z matematiky na VŠE v Praze v r. 1992. Učitel Matematiky, 1(7). Získáno z https://ojs.cuni.cz/ucitel/article/view/413
Číslo
Sekce
Původní odborné články