Aritmetické závody
Abstrakt
Autoři článku nám ukazují cestu, kterou je možné motivovat žáky, aby se na výuku daného tématu těšili a sami se chtěli zlepšovat. Motivace probíhá formou soutěže, kdy žáci počítají úlohy takové obtížnosti, kterou si sami zvolí a na kterou se cítí. Úlohy jsou napsány na kartičkách, označeny tak, aby bylo zřejmé, které jsou lehčí a které těžší. Žáci si pak vyberou kartičkou s příslušnou náročností a pustí se do řešení. Jsou omezeni časovým limitem, který učitel předem stanoví. Probíhá několik kol v několikatýdenních cyklech, aby žáci měli sami o sobě přehled, jak se zlepšili.Publikováno
2017-02-01
Jak citovat
Hejný, M., & Stehlíková, N. (2017). Aritmetické závody. Učitel Matematiky, 5(4), 213 – 219. Získáno z https://ojs.cuni.cz/ucitel/article/view/486
Číslo
Sekce
Původní odborné články