Aritmetické závody

Autoři

  • Milan Hejný
  • Naďa Stehlíková

Abstrakt

Autoři článku nám ukazují cestu, kterou je možné motivovat žáky, aby se na výuku daného tématu těšili a sami se chtěli zlepšovat. Motivace probíhá formou soutěže, kdy žáci počítají úlohy takové obtížnosti, kterou si sami zvolí a na kterou se cítí. Úlohy jsou napsány na kartičkách, označeny tak, aby bylo zřejmé, které jsou lehčí a které těžší. Žáci si pak vyberou kartičkou s příslušnou náročností a pustí se do řešení. Jsou omezeni časovým limitem, který učitel předem stanoví. Probíhá několik kol v několikatýdenních cyklech, aby žáci měli sami o sobě přehled, jak se zlepšili.

Publikováno

2017-02-01

Jak citovat

Hejný, M., & Stehlíková, N. (2017). Aritmetické závody. Učitel Matematiky, 5(4), 213 -. Získáno z https://ojs.cuni.cz/ucitel/article/view/486

Číslo

Sekce

Původní odborné články