Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit na hlavní navigační menu
Přeskočit na patičku stránky
Open Menu
O časopise
Aktuální
Archivy
Zaslat příspěvek
Oznámení
Podrobnosti
Zásady zachování soukromí
Kontakt
Hledání
Registrace
Přihlášení
Domů
/
Archivy
/
Vol 30 No 3 (2022): Učitel matematiky
Vol 30 No 3 (2022): Učitel matematiky
Publikováno:
2022-12-04
Původní odborné články
Identifikace žáka nadaného na matematiku ve školním prostředí
Irena Budínová, Jitka Panáčová
129-148
Medián a kvartily
František Mošna
149-159
Metodické náměty
Pocítejte s klokanem – Benjamín
Vladimír Vaněk, David Nocar
160-174
Krátká sdělení
EDULARP ve výuce matematiky a dalších přírodovědných předmětů
Zuzana Václavíková
175-178
JAK UČIT MATEMATICE ŽÁKY VE VĚKU 10–16 LET
Matematika jako prostředek porozumění světu
Lukáš Tichý, Jan Dvořák, Jiří Zemaník, Miroslav Sloup
179-182
Recenze
Jak lze pozitivně s matematikou procházet životem
Zdeněk Půlpán
183-185
Jubileum
Matematika jako pedagogický problém aneb František jako česká žijící legenda didaktiky matematiky
Naďa Vondrová
186-192
Informace
Pro čtenáře