Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
Logo časopisu Učitel matematiky
  • O časopise
  • Aktuální
  • Archivy
  • Zaslat příspěvek
  • Oznámení
  • Podrobnosti
    • Zásady zachování soukromí
    • Kontakt
Hledání
  • Registrace
  • Přihlášení
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 25 No 2 (2017): Učitel matematiky

Vol 25 No 2 (2017): Učitel matematiky

Publikováno: 2017-04-17

Původní odborné články

  • Vytváření představ základních geometrických pojmů u žáků prvního stupně základní školy

    Irena Budínová
  • Môže sa učiteľ matematiky naučiť kvalitne formatívne hodnotiť?

    Veronika Hubeňáková, Dušan Šveda
  • Matematika je krásná. Co platilo včera, platí i dnes.

    František Kuřina
  • Využití geometrických programů ve výuce matematiky, demonstrované na pracích Leonarda da Vinci

    Nikola Pajerová

Krátká sdělení

  • Co kdyby?: Vážné vědecké odpovědi na absurdní hypotetické otázky

    Martina Kašparová
  • Jak na žáky: Zvládání náročných situací ve třídě.

    Martina Kašparová

Informace

  • Pro čtenáře
Více informací o publikačním systému, platformě a workflow OJS/PKP.