O časopise

Aktuální výzva 1/2024 je tematicky zaměřena na roli učitele v rozvoji digitálních kompetencí na všech stupních vzdělávání, více informací zde.

Aktuální výzva 2/2024 je otevřena všem autorům, kteří se zabývají oblastí gramotnostního rozvoje, více informací zde.

Aktuální výzva 3/2024 anglického čísla je zaměřena na hudební gramotnost a příbuzné oblasti, více informací zde.

Aktuálně vyšlo: nově vydané příspěvky v čísle 1/2023 naleznete zde, v čísle 2/2023 naleznete zde a v čísle 3/2023 naleznete zde.

____________________________________________________________________________________________________________

Vítáme Vás na stránkách odborného časopisu Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy.

Časopis Gramotnost, pregramotnost a vzdělávání je odborným recenzovaným časopisem zaměřeným na oblast gramotnosti a vzdělávání v tom nejširším pohledu. Jeho cílem je prostředkovat nové poznání v dané problematice a dát tak podněty pro rozvoj praxe i propojení vědy, výzkumu a praxe. Zaměřuje se na témata čtenářské, matematické, informační a přírodovědné gramotnosti a pregramotnosti, ale také na témata s nimi souvisejícími. Časopis je zároveň platformou pro rozvoj pedagogické psychologie, primární pedagogiky, oborových didaktik, speciální a sociální pedagogiky jako vědních disciplín.

Časopis vychází třikrát ročně (duben, srpen, prosinec), příspěvky jsou publikovány v českém a slovenském jazyce. Vždy jedno číslo v každém ročníku je v anglickém jazyce.

Aktuální číslo

Vol 8 No 2 (2024): Varia - otevřené číslo

Výzva tohoto čísla je otevřena všem autorům, kteří by rádi přispěli v jakékoliv oblasti gramotností a jejich rozvoje u dětí, žáků a studentů.

Publikováno: 2024-11-14
Zobrazit všechna čísla