Pedagogický výzkum a využití v praxi – téma pro diskusi
DOI:
https://doi.org/10.14712/23362189.2019.1584Klíčová slova:
-Reference
Hendrick, C., & MacPherson, R. (2019). Co funguje ve třídě? Most mezi výzkumem a praxí. Praha: Euromedia Group.
Chráska, M. (1996). Které vědomosti a dovednosti z pedagogiky považují učitelé za důležité? Pedagogika, 46(3), 256-264.
Pelikán, J. (2012). Státní vzdělávací politika jako významný problém českého školství. Pedagogická orientace, 22(4), 581-595.
https://doi.org/10.5817/PedOr2012-4-581
Průcha, J. (2005). Český pedagogický výzkum: problém využitelnosti produktů. In J. Vašťátková (ed.), Pedagogický výzkum: Reflexe společenských potřeb a očekávání. Sborník z XIII. konference ČAPV (s. 11-16). Olomouc: Univerzita Palackého.
Šeďová, K., Švaříček, R., & Šalamounová, Z. (2012). Komunikace ve školní třídě. Praha: Portál.
Šimoník, O. (1994). Začínající učitel. Brno: Masarykova univerzita.
Urbánek, P. (2012). Editorial: Mimoběžky. Pedagogická orientace, 22(4), 473-474.