Janík, T., Slavík, J., Češková, T. et al. (2022). Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách [Productive culture of teaching and learning in didactic case studies]. Brno: Munipress.
References
Červenka, M. (2003). Fikční světy lyriky. Paseka.
Goodman, N. (2007). Jazyky umění: Nástin teorie symbolů. Academia.
Jauris, M., & Zastávka, Z. (1992). Základy neformální logiky. S & M.
Kulka, T. (2004). Umění a falzum. Academia.
Kvasz, L. (2015). Inštrumentálny realizmus. Vyšehrad.
Liessmann, K. P. (2008). Teorie nevzdělanosti: Omyly společnosti vědění. Academia.
Slavík, J. (2001). Umění zážitku, zážitek umění: Teorie a praxe artefiletiky. Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy.
Slavík, J., & Janík, T. (2012). Kvalita výuky: obsahově zaměřený přístup ke studiu procesů vyučování a učení. Pedagogika, 62(3), 262-287.
Slavík, J., Stará, J., Uličná, K., Najvar, P. et al. (2017). Didaktické kazuistiky v oborech školního vzdělávání. Munipress.
https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8768-2017
Šmajs, J., & Krob, J. (1991). Úvod do ontologie. Masarykova univerzita.