Oznámení

Časopis Pedagogika zve autory k publikování v monotematickém čísle pro rok 2022: Výzvy pro „inovace“ ve vzdělávání – sociologické, psychologické a historické aspekty současných vzdělávacích změn

2021-04-29

Monotematické číslo časopisu Pedagogika si klade v roce 2022 za úkol mapovat a reflektovat změny a dlouhodobější inovace v současném vzdělávání, které jsou projevem jak aktuální „pandemické krize“ (epidemie covid-19), tak i hlubších změn v českém školství a šířeji ve společnosti. Garanty monotematického čísla jsou prof. PhDr. Karel Rýdl, CSc., doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D., a doc. PhDr. Tomáš Kasper, Ph.D.

Abstrakty textů prosím zasílejte do 15. 6. 2021 (viz podrobné informace pod odkazem).

Číst dále o Časopis Pedagogika zve autory k publikování v monotematickém čísle pro rok 2022: Výzvy pro „inovace“ ve vzdělávání – sociologické, psychologické a historické aspekty současných vzdělávacích změn

Aktuální číslo

Vol 71 No 3 (2021): Možnosti využití pedagogického výzkumu pro vzdělávací politiku
					Náhled Vol 71 No 3 (2021): Možnosti využití pedagogického výzkumu pro vzdělávací politiku
Publikováno: 2021-09-30

Úvodník

Zobrazit všechna čísla