Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
Pedagogika - Časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
  • O časopise
    • O časopise
    • Tematické zaměření
    • Typy publikovaných textů
    • Monotematická čísla
    • Mezinárodní čísla
  • Archivy
    • Archiv 2016 – současnost
    • Archiv do roku 2018
  • Pro autory
    • Přijímání textů a recenzní řízení studií
    • Pokyny k odevzdávání rukopisů
    • Kritéria pro posuzování studií
    • Etické aspekty publikování
    • Recenze na odborné publikace
    • Analytické zprávy, příklady inspirativní praxe a personálie
    • Diskuse
  • Oznámení
  • Vydavatel a redakce
    • Vydavatel a redakce
    • Statut časopisu Pedagogika
    • Kontakt a předplatné
  • English
Hledání
  • Registrace
  • Přihlášení
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 74 No 3 (2024): 3/2024

Vol 74 No 3 (2024): 3/2024

					Náhled Vol 74 No 3 (2024): 3/2024
Publikováno: 2025-01-31

Úvodník

  • Výzvy edukace: ontologie, bezpečnost a online technologie

    Karolina Duschinská, Radka High
    • PDF

Studie – teoretická

  • Krize ontologie – výzva edukace

    Michal Černý
    • PDF

Studie – přehledová

  • Proctoring v distančním vzdělávání: od provizorních k trvalým řešením

    Anna Borkovcová, Dominika Šolcová, Lucie Rohlíková
    • PDF

Studie – výzkumná

  • Revize vzdělávacího obsahu bezpečnostní problematiky pohledem klíčových aktérů kurikulární reformy

    Miroslava Kovaříková
    • PDF
  • Za hranicemi třídy: Metakognitivní povědomí v tradičním a online prostředí

    Radka Miháliková
    • PDF

Recenze

  • Surma, T., Vanhees, C., Wils, M., Nijlunsing, J., Crato, N., Hattie, J., Muijs, D., Rata, E., Wiliam, D., & Kirschner, P. (2025). Developing Curriculum for Deep Thinking: The Knowledge Revival.

    Karolina Duschinská, Radka High, Petr Mácha
    • PDF

Jazyk

  • Čeština
  • English

Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Vydavatelství
M. D. Rettigové 4, 116 39 Praha 1
Tel. +420 221 900 153, e-mail: pedagogika@pedf.cuni.cz


Časopis Pedagogika zajišťuje otevřený přístup v rámci licence Creative Commons Attribution 4.0 (CC BY 4.0)

Více informací o publikačním systému, platformě a workflow OJS/PKP.