Vol 7 No 2 (2023): Čtenářská gramotnost a pregramotnost – rozvoj gramotnostních dovedností

					Náhled Vol 7 No 2 (2023): Čtenářská gramotnost a pregramotnost – rozvoj gramotnostních dovedností

Výzva druhého čísla byla otevřena všem autorům, kteří se věnovali oblasti počátečního čtení. Publikovat zde mohli také autoři své příspěvky, které byly představeny na konferenci Počáteční čtení: čtu a stávám se čtenářem (Cesty propojení výzkumu a praxe), jež se konala 21. 9. 2022 na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Příspěvky se mohly věnovat mimo jiné těmto tématům: didaktické aspekty čtení a psaní, problémy v rozvoji gramotnostních dovedností, aktivity škol a dalších organizací na podporu čtení a čtenářství, pregramotnost a její podpora, rozvoj čtenářské gramotnosti a pregramotnosti, diagnostické materiály a náměty pro práci učitelů. Výzva byla samozřejmě otevřena také ostatním autorům, kteří se zabývali oblastmi čtenářské gramotnosti a pregramotnosti.

Publikováno: 13.10.2023

Výzkumná studie